Heren 1 pakt de bus en zoekt supporters!

Aankomende zaterdag 16:00 vertrekken de heren 1 van Huissen voor de eerste uitwedstrijd met de bus naar Geleen. Komt u mee om onze heren te supporten?!?

Ook dit jaar is de heren 1 weer ingedeeld in de Hoofdklasse B waar de meeste van de uitwedstrijden afgewerkt worden in het zuiden van Limburg. Om optimaal voor te bereiden op deze wedstrijden is er mede dankzij de hulp van diverse sponsoren een bus geregeld voor in ieder geval de de aankomende drie wedstrijden! Heren 1 is ontzettend blij met deze sponsoren maar wil heel graag ook de andere wedstrijden met de bus. Daarvoor hebben wij onze supporters nodig!
Heren 1 zou het fantastisch vinden als er net als vorig jaar supporters meegaan in de bus naar het zuiden om ons te supporten in de uitwedstrijden! Er is genoeg ruimte en hoe meer supporters hoe leuker de reis en wedstrijd! Daarbij draagt u gelijk bij aan de volgende uitwedstrijden waar we nog een bus voor moeten regelen.
Voor supporters vragen we 5 euro om mee te gaan in de bus en zo onze mannen van Heren 1 te supporten.
Aankomende uitwedstrijden:
Zaterdag 08 Oktober 2016
Vlug en Lenig HS2 – Hv Huissen HS11
Vertrektijd Bus: 16:00
wedstrijd: 19:00 in Geleen
Zaterdag 29 Oktober 2016
BFC HS2 – Huissen HV HS1
Vertrektijd Bus: 17:45
Wedstrijd: 20:45 in Sittard
Zaterdag 12 November 2016
NOAV HS1 – Huissen HV HS1
Vetrektijd Bus: 16:00
Wedstrijd: 19:00 in Susteren
Wij hopen dat er zoveel mogelijk supporters mee willen met de uitwedstrijden. Onze mannen zouden het fantastisch vinden en zullen daar zeker weten een pasje harder voor gaan lopen!
– De selectie van Heren 1