Lidmaatschap

Wil jij lid worden van Handbalvereniging Huissen? Onderaan deze pagina kun je je direct inschrijven! Wil je liever eerst een paar keer meetrainen? Ook dat kan! Je kunt bij ons geheel vrijblijvend één maand op proef komen trainen, dit komt neer op ongeveer 4 - 8 trainingen. Via onderstaande knop kun je je aanmelden, vervolgens nemen wij zo snel mogelijk contact op om de proeftrainingen in te plannen.
In de eerste maanden ben je trainingslid. Dit betekent dat je alleen meetraint en nog geen wedstrijden speelt. Twee keer per jaar, in het voor- en najaar, komt de technische commissie (TC) samen. In samenspraak met de trainers en coaches van de diverse teams wordt de periode geëvalueerd, en kijken we in welke teams er plaats is voor nieuwe spelers/speelsters en of er wellicht nieuwe teams gevormd dienen te worden. Na deze evaluatie word je door je trainer/coach uitgenodigd om wedstrijden te gaan spelen. Hierna verandert je lidmaatschap van trainingslid naar spelend lid.
Recreanten
20  50
A-jeugd
B-jeugd
C-jeugd
20  50
D-jeugd
18  50
E-jeugd
17  50
F-jeugd
14  50
p/maand
Tijdens de Algemene Ledenvergadering worden jaarlijks de nieuwe contributiebedragen vastgesteld. Deze contributie is leeftijdsgebonden, overeenkomstig de leeftijdsindeling van het NHV. De contributie wordt iedere maand automatisch geïncasseerd. Indien gewenst kun je er ook voor kiezen om de contributie per kwartaal te laten incasseren.

Verlotingen

Handbalvereniging Huissen doet jaarlijks aan een tweetal loterijen mee: de Carnavalsverloting en de Grote Club Actie. Deze loterijen vormen een extra inkomstenbron voor de vereniging waardoor we in staat zijn de contributie op een aanvaardbaar niveau te houden.

De Carnavalsverloting
De Carnavalsverloting wordt jaarlijks in januari georganiseerd, waarbij ieder jeugdlid 20 loten en ieder seniorenlid 30 loten ontvangt om te verkopen. De kosten van deze loten bedragen € 1,- per lot.

Grote Club Actie
Jaarlijks neemt Handbalvereniging Huissen deel aan de Grote Club Actie. Onze leden ontvangen allemaal een lotenboekje en wij verzoeken hen om zoveel mogelijk loten te verkopen aan familie, kennissen, buren etc. De verkochte loten worden automatisch bij de koper geïncasseerd waardoor de kinderen niet met geld over straat hoeven. De lotenboekjes moeten weer bij de teamleiding worden ingeleverd.

Duur van lidmaatschap

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een verenigingsjaar en wordt telkens stilzwijgend met 1 jaar verlengd. Het verenigingsjaar loopt van 1 juli t/m 30 juni van het daaropvolgend jaar. Beëindigen van het lidmaatschap kan uitsluitend door het daarvoor bestemde afmeldingsformulier volledig ingevuld en ondertekend in te leveren bij de ledenadministratie en wel uiterlijk op 30 juni, de laatste dag van het verenigingsjaar. Bij beëindiging van het lidmaatschap is de contributie altijd tot het einde van het lopende verenigingsjaar verschuldigd.

Trainingsballen

Tijdens de training van de D-jeugd en de mini’s zorgt de vereniging in principe voor trainingsballen. De overige (jeugd)leden dienen zelf voor een bal te zorgen.

Aanmelden

Wil jij jezelf of een ander aanmelden voor een lidmaatschap bij H.V. Huissen? Je mag sowieso de eerste maand gratis meetrainen! Klik op onderstaande blauwe knop om het aanmeldformulier te openen.
Als je bij voorkeur het lidmaatschapsformulier op papier wilt invullen, kun je deze downloaden door op de onderstaande rode knop te klikken. Bij het inleveren/opsturen van een geprint formulier vragen wij om een recente pasfoto mee te sturen van de persoon die als lid wordt aangemeld.

Afmelden

Jammer dat je wilt stoppen met deze prachtige sport! Afmelden kan door het afmeldingsformulier in te vullen via onderstaande knop.

Nieuwsbrief

Belangrijke informatie over de vereniging delen wij regelmatig via onze nieuwsbrief.

Hoofdsponsors

H.V. Huissen
Nieuwediep 1b
6851 GB, Huissen

KVK: 40121165

Copyright H.V. Huissen 2024 © Alle rechten voorbehouden.

Website gemaakt en beheerd door: VIDIAN Online

Meld je aan voor de proeftrainingen!

Wat jammer dat je gaat!

Recognice Payment Obligation*
Recognize Cancellation Date*

Wordt lid van H.V. Huissen!

Persoonsgegevens
Lidmaatschap
Afronden
    Accept Automatic Collections*
    Accept Terms & Conditions*

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een verenigingsjaar en wordt telkens stilzwijgend met één jaar verlengd. Het verenigingsjaar loopt van 1 juli t/m 30 juni van het daaropvolgende jaar. Beëindigen van het lidmaatschap kan uitsluitend door het daarvoor bestemde afmeldingsformulier volledig ingevuld en ondertekend in te leveren bij de ledenadministratie en wel uiterlijk op 30 juni, de laatste dag van het verenigingsjaar. Bij beëindiging van het lidmaatschap is de contributie altijd tot het einde van het lopende verenigingsjaar verschuldigd !!!

Bij H.V. Huissen hechten we veel waarde aan de betrokkenheid van elk lid. We verwachten dat ook jij een bijdrage levert, want samen met andere vrijwilligers maken we onze vereniging gastvrij en levendig. Samen zorgen we ervoor dat al onze doelen en activiteiten worden gerealiseerd.

Iedereen heeft eigen interesses en sterke punten. Daarom geven we je de kans om aan te geven welke taken of werkzaamheden binnen de vereniging jou het meeste aanspreken. We willen dat je kunt schitteren in wat je leuk vindt. Onze coördinatoren staan klaar om je te begeleiden en je alle nodige informatie te geven.

We willen je nu alvast hartelijk bedanken voor je bereidheid om mee te werken! Samen kunnen we H.V. Huissen nog beter maken en ervoor zorgen dat iedereen met plezier deel uitmaakt van onze vereniging. Doe mee als vrijwilliger en draag bij aan ons succes!