HV Huissen zoekt vrijwilligers

De afgelopen jaren heeft HV Huissen heel veel mooie (sport) prestaties neergezet als vereniging. Om zelf, mind of je zoon of dochter te kunnen laten sporten is het vandaag de dag niet meer mogelijk om dit zonder vrijwilligers te doen.

Onze handbalvereniging heeft de afgelopen jaren op vele fronten, zoals veel verenigingen, te maken gekregen met een terugtrekkende beweging aan vrijwilligers, desondanks zijn wij wel de grootste jeugd handbalvereniging van Gelderland geworden! Om dit allemaal in stand te blijven houden is de vereniging dringend op zoek naar een groot aantal vrijwilligers.

Ben je iemand die het verenigingsleven een warm hart toedraagt? Ben je iemand die graag een bijdrage wilt leveren dan willen wij je erop wijzen dat wij nog verschillende functies vacant hebben.

Secretaris dagelijks bestuur

Ben je iemand die een ambitieuze vereniging in goede banen wilt leiden met een verscheidenheid aan taken? De externe en interne communicatie naar belangrijke stakeholders wilt begeleiden? Een spilfinctie wilt hebben binnen onze vereniging? Kijk dan hier voor de functieomschrijving van Secretaris.

Technisch Manager

Ben je iemand die de technische ontwikkeling van de handbalspelers wilt vormgeven? Beschik je over een goede kijk op het handbal van de toekomst en heb je daarnaast oog voor detail? Kijk dan hier voor de functieomschrijving van Technisch Manager.

Vrijwilligerscoördinator

Het verenigingsleven van vandaag de dag is uitdagend en kan niet bestaan zonder vrijwilligers! Bent je iemand die dit goed handen en voeten wil en kan geven? Kijk dan hier voor de functieomschrijving van Vrijwilligerscoördinator.

Notulist jeugd en dagelijks bestuur

Een goede verslaglegging van een overleg is een kunst die niet iedereen goed beheert. Voor zowel het dagelijks bestuur als voor het jeugdbestuur zijn wij naarstig op zoek naar een Notulist. Ben jij die teamspeler die accuraat is en wil jij deze belangrijke functie achter de schermen uitoefenen? Kijk dan hier voor de functieomschrijving van Notulist.

Scheidsrechterscoördinator

Een (oefen)wedstrijd kan niet gespeeld worden zonder een scheidsrechter. De coördinator die de vereniging zoekt plant de scheidsrechters in en stemt dit af met het Nederlands Handbal Verbond (NHV). Ben je iemand die nauwkeurig is en het leuk vindt om achter de schermen een belangrijke taak uit te oefenen? Kijk dan hier voor de functieomschrijving van Scheidsrechterscoördinator.

Scheidsrechter

Kun jij een wedstrijd lezen en schrijven en vind jij het geweldig om een leuke handbal wedstrijd in goede banen te leiden, dan is scheidsrechter zijn echt iets voor jou! Kijk hier voor de functieomschrijving!

Trainers & Coaches

De spelers van HV Huissen willen allemaal dolgraag trainen en spelen en om dit goed te regelen zijn er trainers en coaches nodig. Ben jij diegene die het leuk vindt om te trainer of om te coachen? Kijk dan hier voor de functieomschrijving.

Dit was een greep uit de openstaande vacatures. Zonder vrijwilligers wordt het lastig om de handbalsport te blijven beoefenen. Heb je interesse in een van bovengenoemde functies of wil je de vereniging op een andere manier helpen? Laat het ons weten!
Vriendelijke groet,

Bestuur HV Huissen